طرفداری - این ویدیو در کانال یوتیوب پلی استیشن وجود دارد می توانید ان را به صورت کامل ببینید.
در نظر داشته باشید ادامه مطلب حاوی اسپویل از بازی God Of War می باشد.
_ استودیو سازنده بازی، به مدت 36 ماه بر روی پروژه ای دیگر کار کردند که در نهایت از اتمام ان پشیمان شدند. این بازی Internal 7 نام داشت و تمرکز اصلی بر روی آن بود، در حالی که God Of War دارای تیمی کوچک به رهبری Barlog بود. Studstiil در رابطه با لغو بازی Internal 7 گفت: این مانند یک رویا بود که در لحظه ای به پایان رسید.
_ بعد از این اتفاق،110 تا 120 نفر به استودیو بازی برای ساخت God Of War پیوستند. بارلگ می گوید: در ان زمان باید برنامه ای داشتیم تا همه را مشغول نگه داریم و بگوییم چه چیز در سر داریم و موتور بازی چه خواهد بود...اما موقعیت وحشتناکی بود زیرا چیزی مشغول نگه داشتن آن ها نداشتیم.
_ بعد از نسخه Ascension، شرکت Santa Monica بررسی کرد که نظر مردم راجبه این بازی چیست و فهمید یا باید داستان کرایتوس را رها کند و یا داستانی جدید و بهتر خلق کند.
_ کارگردان بازی گفت که قرار نبود کودکی که در بازی بود پسر کریتوس باشد. همچنین قرار بود بازی در صحرا شروع شود و مکان ان مصر باشد و کریتوس از درون غار به بیرون بیاید. تصویر زیر نیز همین موضوع را نشان می دهد.
_ بازیگر نقش Atreus یعنی Sunny Suljic بعد از اولین صحنه ازمایشی گمان می کرد این یک فیلم سینمایی است. بازی در سال 2015 آماده ارائه بود اما هنگامی که رئیس SIE Worldwide Studios Shuhei Yoshida در مارس 2015 بازی را دید وحشت زده بود که چقدر بد بوده است. این تیم حدود یک ماه به دنبال بازیگری جدید برای نقش کریتوس بودند.
Christopher Judge بازیگر نقش کریتوس بعد از خواندن کامل داستان باور نمی کرده است که این داستان برای بازیِ ویدئویی در نظر گرفته شده است.
بسیاری از اعضای تیم در سال 2015 برای سفر تحقیقی به شمال اروپا رفتند تا با خدایان Nordic بیشتر اشنا شوند.
اهنگ ساز بازی برای صدای Old Norse از یک گروه کلاسیک ایسلندی استفاده کرده است.
بعضی از بازیگران و اعضای تیم در سال 2015 به مدرسه ای برای بقا رفتند تا با نحوه زندگی وایکینگ ها اشنا شوند.
در پایگاه اطلاعاتی بازی، حدود 3787 باگ شناسایی شده بود.