مطلب ارسالی کاربران
معرفی بازی Star Wars: The Old Republic
جنگ ستارگان : جمهوری قدیم یک بازی نقشآفرینی آنلاین و چند نفره است که در جهان جنگ ستارگان قرار دارد. این بازی توسط BioWare Austin و تیم تکمیلی در BioWare Edmonton توسعه داده شد، این بازی در 21 اکتبر 2008 اعلام شد. این بازی ویدیویی برای پلتفرم ویندوز مایکروسافت در 20 دسامبر 2011 در آمریکای شمالی و بخشی از اروپا منتشر شد. در 1 مارس 2012 در اقیانوسیه و آسیا منتشر شد. اگرچه به طور رسمی فاش نشده است، اما بر اساس تخمین ها، یکی از گران ترین بازی های ساخته شده از نظر توسعه است. این بازی در عرض سه روز پس از عرضه، یک میلیون مشترک داشت که آن را به "سریعترین رشد MMO جهان" تبدیل کرد. با این حال، در ماههای بعد، بازی سهم نسبتاً خوبی از اشتراکهای خود را از دست داد، اما سودآور باقی ماند. این بازی پس از انتشار با استقبال مثبتی روبرو شد و چندین به روز رسانی و بسته های الحاقی دریافت کرده است. چندین کتاب و کمیک بر اساس این بازی منتشر شده است. تخمین زده می شود که بازی در سال 2013 علاوه بر درآمد اشتراک، 139 میلیون دلار درآمد اضافی داشته است. در یک تماس با سرمایه گذاران در اکتبر 2019، Electronic Arts اعلام کرد که Star Wars: The Old Republic به یک میلیارد دلار در طول عمر نزدیک می شود. درآمد، و بر اساس بودجه توسعه 200 میلیون دلاری گزارش شده، آن را به موفقیت مالی تبدیل می کند.
داستان اصلی
این داستان در دنیای داستانی جنگ ستارگان، اندکی پس از برقراری صلحی ضعیف بین امپراتوری سیث و جمهوری کهکشانی، 300 سال پس از وقایع بازیهای جنگ ستارگان: شوالیههای جمهوری قدیمی، اتفاق میافتد. و بیش از 3600 سال قبل از رویدادهای فیلمهای جنگ ستارگان. جدای ها مسئول موفقیت سیت ها در طول جنگ ویرانگر 28 ساله کهکشانی بزرگ (که منجر به معاهده کوروسکانت قبل از "جنگ سرد" شد) شناخته می شوند و بنابراین تصمیم می گیرند که از کوروسکانت به تایتون نقل مکان کنند. فرقه جدی در ابتدا برای دریافت راهنمایی از نیرو تأسیس شد. سیث ها کوریبان را کنترل می کنند، جایی که آنها یک آکادمی سیث را دوباره تأسیس کرده اند. تریلر سینمایی «بازگشت» بازی وقایعی را به تصویر می کشد که در آن کوریبان دوباره توسط سیث ها تسخیر می شود.
ده سال بعد، درگیری های جدیدی به وجود آمد. در تریلر سینمایی "Hope"، Satele و برخی نیروها یک مهمانی Sith را که شامل Malgus نیز می شود، نابود می کنند. مالکوم که فرمانده نیروها شده است، اظهار می دارد که با وجود تلفات، هنوز امیدی در میان «یک جرقه شجاعت» وجود دارد. استاد Satele Shan به عنوان استاد بزرگ جدای جدید نامگذاری شده است. خود بازی بلافاصله پس از این رویدادها در جنگ سرد اتفاق میافتد، در حالی که فرقه جدای و جمهوری کهکشانی در تلاش برای حفظ کنترل خود بر جهانهای اصلی هستند در حالی که سیثها برای سقوط خود و گسترش امپراتوری سیث نقشه میکشند. درگیری در بسیاری از جبهه ها و در بسیاری از سیارات باز می شود، در حالی که جناح های بومی درگیر مبارزات سیاسی یا جنگ داخلی هستند.
گیم پلی
بازیکنان به عنوان اعضای هر یک از دو جناح اصلی - جمهوری کهکشانی و امپراتوری سیث - ملحق می شوند. اگرچه هر جناح توسط یک رهبر خیرخواه یا بدخواه رهبری می شود، اما تأکید می شود که یک عضو فردی ممکن است در هر نقطه از طیف روشن / تاریک دارای اخلاق باشد. تمرکز اصلی این پروژه، تمایز بین جناح بازیکن و اخلاق است. به عنوان مثال، عضوی که با امپراتوری سیث پیوند دارد، در حالی که تلاش می کند به اهداف خود دست یابد، که ممکن است با دیدگاه سیث ها نادرست باشد یا متفاوت باشد، به دنبال نور است.
پیشرفت بازیکن با ترکیبی از تکمیل ماموریت، اکتشاف و شکست دادن دشمنان اتفاق می افتد. مهارتهای جدید، که بر اساس سطح باز میشوند، توسط مربیان آموزش داده میشوند و میتوانند در بازی در مکانهای زیادی یاد بگیرند. ماموریت های قهرمانانه وجود دارند که برای تکمیل اهداف به همکاری چند بازیکن نیاز دارند و می توانند به طور معمول به صورت روزانه تکرار شوند.انتخابهای بازیکنان بهطور دائم خطوط داستانی را باز یا بسته میکنند و بر شخصیتهای غیربازیکن (NPC) بازیکنان تأثیر میگذارند.