واقعا قسمتای اول نقطه چین که فاز پلیسی داشت خیلی بهش کم لطفی شده چه اون زمان که زود مجبور شدن عوضش کنن چه همین الان دلیل اینکه نقطه چین کار ضعیفی بود همین بود که اون اوایل قصه رو تغییر دادن
یکی از نو آورانه ترین یا بهتر بگم خلاقانه ترین طنز ایران بود و یک اثر بی نظیر در جهان بوده و هست
اما شب های برره که هر کاری کردم با ی سکانسش بخندم نتونستم الکی اینو گندش کردن هیچی نبود جز ی اسپین آف ضعیف از پاورچین
پاورچین خیلی بهتر و خنده دار تر بود
قهوه تلخ معلوم نیست از کجا پیداش شد اینم خیلی الکی ازش تعریف شد ولی هیچ بدرد نمیخورد
از همون زمان برره بود که مهران مدیری رو به سقوط رفت ی فضای روستایی درست کرده بودن یکی عاقل بینشون بود بقیشون زبونشونو عوض میکردن فکر میکردن خیلی خنده دار شده
البته برای مردم خصوصا تو ایران محتوا اهمیتی نداره و فقط دنبال لوده بازی هستن برای همینه که آثاری مثل فاز دوم نقطه چین و برره از کارآگاه پشندی مخاطبشون بیشتر بود
به قول سمبولیست ها هنر باید برای هنر باشه نه یک ابزار وسیله برای جذب مخاطب باید آثار هنری خلق کرد به جهنم که مخاطب خوشش نیاد یا چیزی ازش نفهمه هنر رو نباید فدا کرد