M0#@mm@d RPیاس رپریه ک از همه پتانسیل خودش استفاده نمیکنه و واقعا حیفه
کاراش دیگه خیلی دمده شده و کارای دمده نشدش هم اغلب خسته کنندس با همون نگاه انتقادی همیشگی و تکراری و بدون تغییرش ب جامعه
البته ک خیلی فرق داره زندگی کردن با یه رپر تا صرفا "گوش دادنش" ، خیلیا یاسو فقط گوش میدن
یکی از بهترین کارای کریرش ( بد شدم ) قشنگ یه سری جاهاش دکلمهست و فلوی ثابتی داره و فقط و فقط چون از لحاظ متن شاهکاره میشه گوشش داد ولی همین بد شدمو جلوی یه شنونده امریکایی بزاری جدی خوابش میبره
باز توی سال های اخیر بهتر بوده بند ناف تا خط صاف یا سفارشی
اما همچنان همون استایل خشک سابق و نوع نوشتن قدیمی
اینکه یه رپر توانا
اکثر ماها یاسو فقط در حد یه رپر خیلی خوب قبول داریم و کارای یه رپر دیگه رو بیشتر گوش میدیم شاید آخرین کاری ک ازش شنیدیمو یادمون نیاد
خب این فایده نداره و اون پتانسیل آکبند مونده
یاس مث یه برگ بَرندهست ک همه میدونن چ کارایی میتونه بکنه اما چ فایده وقتی ب کار نمیاد و بازی با برگ های دیگه در میاد واسه آدم
مورد دبگه اینکه نصف فنای یاس "رپ باز" نیستن و خیلی از اونایی ک هستن وقتی بیشتر وارد رپ میشن دیگه نمیتونن یاسو ب عنوان رپر اول قبول کنن
تا همین سالای قبل اکثر فنای یاس حتی یه ترک هم از سورنا گوش نداده بودن و اصلا اسم قاف ب گوششون نخورده بود
ب لطف سرکوب و بیف با ملتفت و سورنا یکم رپی تر شدن فناش
حالا اینکه توی تموم این سالا روی بیت های معمولی خونده ب کنار ک خودش یه داستان جداس
بیت هایی ک هیچ کمکی ب بهتر شدن ترک هاش نکردن
البته حصینم اونور خیلی گشاد و تفریحی کار داده وگرنه حداقل باید دو تا البوم قوی وارد مارکت میکرد ک نکرد