Pouria CFCبرداشت های بلند و طولانی , ریتم بسیار کند و حتی گاهی ساکن , پرداخت های شعرگونه
اینا امضای تارکوفسکی پای همه ی فیلماشه که شامل این هم هست
اما بار فلسفی این فیلم به خود فیلم کمی سنگینی میکنه یا شاید هم درک فلسفه ما اونطور که باید و شاید نیست
که در هر دو مورد میشه اینو گردن این فیلم انداخت که گرایش درونی فیلم بیشتر سمت فلسفه سنگینی میکنه تا سینما
هرچند راجع به این فیلم , منم اونطور که باید و شاید باهاش ارتباط برقرار نکردم
اما در بزرگ بودن و جاودانه بودن شاعر سینما هیچ شکی نیست