طرفداری - چند سالی بود که EA هیچ کار جدیدی برای فیفا انجام نمی داد و سروصدای بسیاری را دراورده بود. از بدون تغییر ماندنِ بخش کریر که بسیار هم پرطرفدار است تا اینکه بسیاری انتظار فوتبال خیابانی را داشتند اما این شرکت توجهی به آن نمی کرد.
اما امسال به نظر می رسد EA-Sports با دست پر آمده است. هم بخش کریر را تغییر داده است و هم بخش پرطرفدارِ فوتبال خیابانی را به بازی اضافه کرده است. هوادارانِ این بازی بی صبرانه منتظرِ انتشار این بازی هستند تا ببینند این بخش چطور طراحی شده است.
حال نگاهی می کنیم به مصاحبه تهیه کننده بخش فوتبال خیابانی با سایت DualShockers و صحبت های ان ها درباره این بخشِ مورد انتظار.
چرا شرکت Ea تصمیم گرفت تا بخش فوتبال خیابانی را به FIFA 20 اضافه کند؟
ما مدتِ زیادی بود که به اضافه کردنِ این بخش به بازی خود فکر می کردیم. هدفِ ما این بود که بازیکنانِ این بازی تجربه فوتبال را در مقیاس کوچک تر داشته باشند. همچنین بسیاری از طرفدارانِ بازی ما این خواسته را از ما داشتند و ما می خواستیم بدانند به همه حرف های ان ها گوش می کنیم. البته به نظر من این بخش بسیار گسترده تر از فوتبال خیابانی است.
آیا شما برای ساختن این بخش به شهر هایی که در بازی ساخته اید سفر کرده اید و با نحوه فوتبال خیابانی این شهر ها از نزدیک آشنا شده اید؟
بله ما نه تنها به این شهر ها سفر کردیم بلکه کار های بیشتری نیز انجام دادیم. برای مثال در سفر ما به آمستردام با شخصی به نامِ Ed Van Gils آشنا شدیم. به او لقبِ پدرخوانده فوتبال خیابانی داده بودند و او اطلاعاتِ بسیار خوبی را به ما داد. ما برای طراحی تمامی مکان های بازی به خودِ ان شهر ها سفر کردیم تا این بخش را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کنیم.
درباره گیم پلی این بخش، آیا از گیم پلی بخش اصلی کاملا متفاوت این و یا شباهت هایی نیز با هم دارند؟
گیم پلی این بخش و بخش اصلی در واقع با هم یکی هستند، اما ما کارهایی انجام دادیم تا بازیکنان بتوانند خلاقیت بیشتری به خرج دهند و از بازی لذت ببرند. برای مثال شما می توانید از دیوار ها استفاده کنید و بازیکنِ مستقیم خودتون را دریبل بزنید.
بخش داستانی Volta Football چه تفاوتی با دیگر بخش های داستانی مانند Journey و یا Madden Longshot دارد؟
اطالاعات بیشتر را بعدا در اختیار همه می گذاریم، اما در بخش Journey ما کارکتری را ساخته بودیم و همه با ان بازی می کردند اما برای بخش Volta خود شما بازیکن را طراحی می کنید و در شهر های مختلف به دنبال سرنوشت خود می روید.
آیا شرکت Ea انظار دارد تا این بخش نیز مانند سایر بخش های بازی، بازیکنانِ زیادی را دور هم جمع کند و همیشه در حال رقابت با هم باشند؟
در این مورد اطلاعاتِ زیادی را نمی توانم منتشر کنم، اما در این بخش ما حالتی را داریم که بازیکنانِ آنلاین رو در روی هم قرار می گیرند که بسیار شبیه به بخش Season است و از این راه بازیکنان می توانند به دسته های بالاتر بروند و یا به دسته پایین تر سقوط کنند، پس مشخص است که هدف ما جذب بیشتر بازیکنان برای این بخش است و همین طور لذت بردنِ ان ها از این بخش.
آیا شخصیت هایی که برای بخش Volta Mode ساخته می شود را می توانیم به دیگر بخش ها منتقل کنیم؟
نمی توانم در این باره اطلاعاتی به شما بدهم، اما به زودی اطلاعاتِ بیشتری را مطرح خواهیم نمود.
یکی از بزرگترین خواسته هایی که طرفداران از شما داشته اند، چه بوده که شما در این فیفا آن را انجام داده اید؟
یکی از اصلی ترین ان ها، AlI defending بوده است که حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود. ما تلاش کردیم تا دفاع خودکار را ضعیف تر کنیم و کار دفاع را خود بازیکن انجام دهn. همین طور درباره گل شدنِ موقعیت ها، خیلی از مواقع توپ به شکل باورنکردنی گل نمی شد و بعضی مواقع گل می شد و ما این مشکل را نیز برطرف کردیم.
به جزء خواسته های طرفداران، دیگر چه تغییراتی در این بازی از طرف تیمِ سازنده اعمال شده است؟
تیم ما برای بهتر کردنِ بازی همواره در حال تلاش است، ما گروهی را تشکیل دادیم و با آن ها شروع کردیم به دیدنِ فوتبال واقعی و در کنار آن همان صحنه ها را در FIFA 19 شبیه سازی می کردیم تا ببینیم چه تفاوت هایی با هم دارند. بعد از این کار ما تغییراتی در روی حالت هایی مانند نبرد های یک به یک و دفاع کردن در این مواقع اعمال کردیم.
آیا حرف دیگری دارید که به این بخش اضافه کنید؟
ما درباره ضرباتِ آزاد با هم صحبت نکردیم. در Fifa 20 ما تغییراتی انجام دادیم تا بازیکنان کنترل بیشتری روی ضرباتِ خود داشته باشند و دقیقا همان طور که دلشان می خواهد ضرباتِ آزاد را بزنند.