مطلب ارسالی کاربران
نقد شخصی بازی Cyberpunk 2077 و انیمیشن Edgerunners + دانلود انیمه
Edgerunners جان تازه ای به Cyberpunk 2077 داده است Cyberpunk 2077 من تمام آخر هفتهام را با بازی Cyberpunk 2077 گذراندم. نه، من بیماری جدی ندارم، و نه در زیرزمینی توسط CD Projekt Red گروگان گرفته شده ام، به این دلیل است که خودم میخواستم.
دانلود با لینک مستقیم
لینک کمکی
دانلود از تلگرام
![](https://dgland.com/mag/wp-content/uploads/2024/04/Cyberpunk-2077-Phantom-Liberty.jpg)
![](https://dungeonmarvels.com/156185-large_default/cyberpunk-edgerunner-mission-kit.jpg)
بازگشت من به دلیل طوفانی بینظیر از عوامل بیشماری است که آمدهاند تا RPG بدخیم را در نوری جدید ارائه کنند. بهروزرسانی نسل بعدی بازی را نه تنها بر روی کنسولهای نسل کنونی قابل بازی، بلکه بسیار زیبا میسازد، و مجموعهای از وصلهها ،دستهای از محتوای جدید را اضافه کردهاند و در عین حال آزاردهندهترین باگها را حذف کردهاند. هنوز هم بسیار طنابدار است، اما این تجربهای است که اکنون میتواند در کنار دیگر آثار درخشان این ژانر بهعنوان تجربهای ارزش بازی کردن داشته باشد. اقتباس انیمه استودیو تریگر هفته گذشته روی نتفلیکس قرار گرفت و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. جدای از آخرین بازی خیرهکنندهاش، من بهویژه در نقدم جذاب نبودم، اما Night City و فضای آن را به گونهای زنده کرد که حتی بازی کاملاً مدیریت نشد. احساس گرم، آشنا و سرشار از پتانسیلی میکردم که مشتاق بودم دوباره به آن بپردازم. بنابراین من اینجا هستم، 14 ساعت در یک بازی جدید بدون هیچ نشانه ای از توقف. به روز رسانی cyberpunk-edgerunners من هم تنها نیستم این همکاری متقابل رسانه ای باعث شده است که Steam در زمان نگارش مقاله به 85000 بازیکن همزمان دست پیدا کند و از رکوردی که در زمان راه اندازی در میان همه هیاهوها و جنجال های بی نظیر ایجاد شده بود، پیشی بگیرد. بازیکنان جدید، بازیکنان بازگشته و کسانی که احتمالاً عاشق Edgerunners شدهاند و میخواهند چیزهای بیشتری از این دنیا ببینند، به امید شکست دادن خود ثبتنام کردهاند، و CD Projekt Red میتوانست دو سال پیش بهطور ناامیدانه از چنین قرعهکشی استفاده کند.
![](https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2022/09/Cyberpunk_Edgerunners_Season1_Episode2_00_21_37_03-1.jpg?q=50&fit=crop&w=450&dpr=1.5)
تصور کنید سال 2077 با نسخههای کنسول شکستهای بیش از یک داستان فرعی متحرک، ادبیات اضافی و دلایلی برای اهمیت دادن به دنیای داستانیاش عرضه شود. Cyberpunk 2077 که از دیدگاه رومیزی Mike Pondsmith سرچشمه میگیرد، همیشه این پتانسیل را داشته است که داستانهایی خارج از بازی پرفروش را روایت کند، البته اگر چنین دیدگاهی فعالانه تشویق شده باشد. V یک نفر در چشم انداز وسیع تر است، و این واقعیت که روایت خود آنها شامل افرادی مانند Arasaka، Militech و Silverhand می شود، آنها را به یکی از ماهی های بزرگتر در برکه تبدیل می کند. با این حال، حتی در Edgerunners از او نامی برده نشده است، و تنها رویدادهای خاصی از بازی روی صفحه نمایش داده میشوند یا نقشی در طرح داستان بازی میکنند. Edgerunners این شگفتانگیز است و از عمق بالقوه شهر شبانه و اینکه چگونه برای درخشش خود به آنچه قبلاً آمده است وابسته نیست. جنگ ستارگان حتی نمی تواند به آن دست یابد، و تقریباً نیم قرن است که وجود دارد. Edgerunners برای موجودیت نیازی به حضور Cyberpunk 2077 ندارد و من شرط میبندم تعداد زیادی از مردم این نمایش را تماشا کردند و از الهامبخش آن برای اولین بار آگاه شدند. آنها بازی را انتخاب کردند، و مانند من، در میان خیابان های پر از اشکال آن، چیزهای زیادی برای دوست داشتن پیدا کرده اند. بینقص نیست، اما شهر شب یکی از شناختهشدهترین و جذابترین بازیهای جهان باز است که در سالهای اخیر عرضه شده است. اگر این درست نبود، ما آنقدر شیفته Edgerunners نبودیم. حتی با انتشار تیتراژ، نمیتوانستم به داستانهای بیشتری فکر نکنم که این جهان قادر به گفتن است. Phantom Liberty داستان جدیدی را با شخصیتهای موجود به ارمغان خواهد آورد، اما در غیر این صورت، من فکر میکنم که پرتاب سنگی ممکن است قبل از شروع، هرگونه پتانسیل بین رسانهای را خنثی کند. CD Projekt Red در حال حاضر به سمت The Witcher 4 حرکت می کند و Studio Trigger پروژه های خاص خود را دارد و بخشی از من دوست داشتم واقعیت متفاوتی را ببینم که در آن چیزهای زیادی اشتباه پیش نمی رفت. Rebecca Cyberpunk 2077 Holding a Guns 2077 میتوانست بر جهان حکومت کند، و Edgerunners در کنار آن، اما در عوض ما شاهد تحقق کامل این پتانسیل مدتها پس از فرود آمدن پرده هستیم. با این حال، بخشی از من فکر نمیکند که برای هزاران نفر دیر است که عاشق این همه شوند. پرتاب یک آشفتگی لجام گسیخته بود، این را نمی توان انکار کرد. ماشین بازاریابی ماهها با دموی گیمپلی و تریلرهای عجیب و غریب به همه ما دروغ گفت، همه اینها در حالی است که تیم سازنده واقعی تلاش میکرد تا یک بازی را با هم بسازد که حتی پس از چندین تاخیر پرمخاطب حتی به آمادگی نزدیک هم نشده بود. اکنون، تقریباً دو سال بعد، به آن انتظارات اولیه نرسیده است، و هرگز نخواهد رسید، اما این تحسین من را نسبت به شهر شب و کسانی که آن را خانه می نامند تضعیف نمی کند.
![](https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2022/09/cyberpunk-edgerunners-rebecca.jpg?q=50&fit=crop&w=450&dpr=1.5)
این همیشه یک ناامیدی خواهد بود، اما ارزش زیادی وجود دارد که باید از بازی ای که در وهله اول با یک کار غیرممکن روبرو بود، استخراج کرد. این واقعیت که اکنون میتوانیم بخشی از آن لذت طولانی را پس بگیریم، حتی اگر از طریق عشق باقیمانده یک نمایش نتفلیکس که عمداً از هر چیز دیگری حذف شده باشد، مسلماً بهترین چیزی است که میتوانستیم به آن امیدوار باشیم. CD Projekt Red نیز به خوبی از این ارتباط آگاه است، با بهروزرسانی بزرگی که چند روز قبل از اولین بازی Edgerunners منتشر شد که شامل سلاحها، کوئستها، موسیقی و موارد اضافه شده به جهان بود که روایت انیمه را منعکس میکرد.
![](https://static0.gamerantimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2022/10/Cyberpunk-Edgerunners-Leads-Into-Cyberpunk-2077.jpg)