مهدی هژبریسلام، تحلیلت خیلی خوب بود ولی نمی دونم چرا از نظر کاربر رضا قبادی آشفته شدی؟ قرار نیست همه نگاه ها مثل هم باشه، اگه ناراحت نمیشی روستایی توی این فیلم یک جاهایی از کارگردان خلاق تبدیل میشه به کارگردان دست کج و چون خیلی زیاد فیلم دیده و خیلی زیاد تر سینما رو میشناسه بخش هایی رو از فیلم های محبوب خودش به متری شیش و نیم منتقل میکنه به طور نمونه اون دویدن های اول فیلم که مواد فروش از دست پلیس در میره و توی چاله دفن میشه با تمام درخشان بودنش، بخش دویدن ها از شروع فیلم کازینو رویال ۲۰۰۶ برداشته شده / سعید روستایی من رو بیشتر یاد تارانتینو میندازه تا آنتونیونی، تارانتینو هم توی فیلم اولش سگ های انباری چند تا دست کجی به فیلمهای محبوب خودش میکنه / تحلیلی که تو ارائه دادی کاملاً درسته اما این تحلیل بیشتر از روی فیلمنامه است تا فیلم. توی فیلم، این القای ناامیدی به یک زندانی و تلافی یک پلیس با دادن امید واهی به زندانی به این خوبی که تو نوشتی از کار در نیامده