طرفداری- کارلوس توز ستاره آرژانتینی تیم منچسترسیتی می‌گوید ماریو بالوتلی نباید اشتباه وی را تکرار کند.

درگیری سوپرماریوی 22 ساله با روبرتو مانچینی سرمربی تیم منچسترسیتی خیلی زود به خبر اصلی تمام روزنامه‌ها، سایت‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شد و باعث به وجود آمدن شایعاتی در مورد بالوتلی و آینده‌اش در بین سیتیزن‌ها شد.

کارلوس توز هم‌تیمی بالوتلی نیز فصل پیش با سرپیچی کردن از دستور سرمربی‌اش در بازی تیم منچسترسیتی مقابل بایرن‌مونیخ و به میدان نرفتنش در این بازی باعث به وجود آمدن حاشیه‌های بسیاری شد. پس از این اتفاق و این تخلف که از کارلوس توز سر زد روبرتو مانچینی چندین ماه وی را از ترکیب تیم خارج کرد تا درس عبرتی برای دیگر بازیکنان تیم شود.

توز در آخرین هفته های فصل گذشته به ترکیب منچسترسیتی بازگشت و در قهرمانی این تیم در لیگ سهم داشت اما او توصیه‌های جالبی برای ماریوی جوان دارد.

توز در مورد درگیری مانچینی و بالوتلی می‌گوید: " من سعی می‌کنم که به ماریو کمک کنم. من در حین تمرین و بعد از آن شخصا با ماریو صحبت کردم. من هم قبلا این اتفاقات را تجربه کرده‌ام و همیشه سعی دارم که به ماریو کمک کنم و امیدوارم که او بتواند لحظات این‌چنینی را به درستی درک کند و اشتباهی را که من فصل گذشته مرتکب شدم را تکرار نکند."

توز در مورد صحنه درگیری مانچینی و بالوتلی که پس از تکل شدید ماریو روی پای اسکات سینکلر اتفاق افتاد نیز می‌گوید: " فکر نمی‌کنم که اصلا چیز بزرگی رخ داده باشد. این‌ اتفاقات در تمام باشگاه‌هایی که من تا به حال در آن‌ها بوده‌ام رخ داده است ولی متاسفانه در منچسترسیتی تمام تمرکز رسانه‌ها روی ما و علی‌الخصوص مانچینی و ماریو است. تمام خبرهای درون تیم ما خیلی زود می‌پیچد اما به نظر من این اتفاق اصلا اتفاق عجیبی نبود و ممکن است در هر تیمی رخ بدهد به نظر من رسانه‌ها بی‌دلیل آن را بزرگ کردند."